Returnare produse/bunuri

Incarca...

Prin primirea coletului și plata contravalorii acestuia, consumatorul a luat la cunoștință și acceptă următoarele condiții contractuale:

Datele de identificare ale vânzătorului/profesionistului Open Media Network SRL și ale consumatorului, produsele/bunurile ce fac obiectul prezentului contract la distanță și prețul acestora, sunt cele menționate pe factură.

Drepturile și obligațiile consumatorului sunt cele prevăzute în O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști și în Ordonanță de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

Pentru reclamații și servicii post vânzare ne poți contacta la nr. de tel. 0377101551, sau la adresa de e-mail office@omn.ro. Vei fi contactat ulterior de către un reprezentant al Open Media Network SRL, în termen de maximum 3 zile lucrătoare.

Ai dreptul de a te retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intri personal sau o parte terță indicată de tine, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor/bunurilor.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să informezi societatea Open Media Network SRL, Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 9-9A, Clădirea 16, Etaj 1, Sector 2, București, România, nr. de tel. 0377101551, adresa de e-mail office@omn.ro, cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă sau formularul nostru standard (folosirea lui nu este însă obligatorie). Poți trimite declarația prin poştă, fax, e-mail sau poți completa formularul online direct pe site-ul nostru. Dacă folosiţi formularul nostru standard, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să ne trimiţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă te retragi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care îți exprimi acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În acest caz, ne vei indica contul și banca unde se vor vira banii. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele/bunurile sau până la momentul primirii unei dovezi din partea ta conform căreia ai trimis produsele/bunurile către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Solicitarea de returnare a produselor/bunurilor se face la numărul de telefon 0377101551, prin e-mail la adresa office@omn.ro sau prin poștă la adresa Bd. Dimitrie Pompeiu, nr.9-9A, clădirea 16, etaj 1, Sector 2, București, România.

Solicitarea de retur se va face fără întârzieri nejustificate, în decurs de maximum 14 zile de la data primirii comenzii.

În urma primirii solicitării, vom trimite un curier, o singură dată, pentru a ridica produsele în vederea returnării, fără a fi nevoie să achiți niciun cost suplimentar. Coletele expediate către noi fără a ne fi informat în prealabil prin modalitățile specificate anterior, nu vor fi acceptate. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Expedițiile trimise cu plata taxelor de livrare la destinatar vor fi refuzate.